Stan: 11 października 2022 r.
PORZĄDEK OBRAD
XLVII SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 25 października 2022 r.
Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00
- Otwarcie obrad.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Powołanie sekretarza obrad.
- Przyjęcie protokołu XLVI sesji Sejmiku Województwa Opolskiego.
- Informacja Przewodniczącego Sejmiku Województwa Opolskiego z prac między sesjami.
- Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
- Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
- Interpelacje i zapytania.
- Informacja wdrażania Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027.
- Informacja o działalności Wojewódzkiej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu w 2021 roku.
- Informacja stanu realizacji zadań oświatowych Samorządu Województwa Opolskiego w roku szkolnym 2021/2022.
- Podjęcie uchwał:
a) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2022-2030,
b) w sprawie zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2022 rok. - Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Samorządu Województwa Opolskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2023 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXXIV/414/2013 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 25 października 2013 r. w sprawie ustalenia: a) tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust. 3 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela, zatrudnionych w pełnym wymiarze zajęć, a także nauczycieli szkół zaocznych oraz pedagogów i doradców zawodowych, b) zasad rozliczania tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli, dla których ustalony plan zajęć jest różny w poszczególnych okresach roku szkolnego, c) zasad udzielenia i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczyciela będącego dyrektorem, wicedyrektorem szkoły lub pełniącego inne stanowisko kierownicze w szkole oraz przyznawania zwolnień od obowiązku realizacji zajęć takim osobom.
- Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania statutu Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. Emanuela Smołki w Opolu.
- Informacje nt.:
a) Oświadczeń majątkowych radnych Województwa Opolskiego złożonych Przewodniczącemu Sejmiku Województwa Opolskiego w 2022 r.,
b) Oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia Marszałkowi Województwa Opolskiego. - Sprawozdanie z realizacji uchwał Sejmiku Województwa podjętych w II kwartale 2022 roku.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski.
- Komunikaty.
- Zamknięcie obrad.
Metryczka
Wytworzono: | 11.10.2022 |
---|---|
Wytworzono przez: | Dyrektor Biura Sejmiku - Damian Cedro |
Opublikowano: | 17.10.2022, 09:11 |
Opublikowano przez: | Radosław Nowosielecki |
Zmodyfikowano: | 07.05.2024, 14:36 |
Zmodyfikowano przez: | Radosław Nowosielecki |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 108 |
Rejestr zmian
-
XLVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 25 października 2022r.
- Uaktualniono:
- 07.05.2024, 14:36
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
XLVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 25 października 2022r.
- Uaktualniono:
- 19.10.2022, 15:23
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
XLVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 25 października 2022r.
- Uaktualniono:
- 19.10.2022, 15:20
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
XLVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 25 października 2022r.
- Uaktualniono:
- 19.10.2022, 15:17
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
XLVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 25 października 2022r.
- Uaktualniono:
- 19.10.2022, 15:11
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
XLVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 25 października 2022r.
- Uaktualniono:
- 19.10.2022, 15:09
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
XLVII sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 25 października 2022r.
- Utworzono:
- 17.10.2022, 09:11
- Utworzono przez:
- Radosław Nowosielecki
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.