Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Jesień z muzyką dawną

W dniu 14.06.2024 r. została złożona przez Fundację Promocji Muzyki Dawnej „Passacaglia” oferta na realizację zadania publicznego pn. Jesień z muzyką dawną, stanowiąca załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Złożoną ofertę zamieszcza się:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
  • na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: Piastowska 14, 45-082 Opole;
  • na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem: https://www.opolskie.pl/

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 571 ), każdy w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 24.06.2024 r., w jednej z wybranych form:

  • mailowo na adres dkd@opolskie.pl ,
  • osobiście, w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, w:
    1. punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu,
      Piastowska 14 w Opolu,
    2. Departamencie Kultury i Dziedzictwa Regionalnego, ul. Żeromskiego 3 w Opolu,
  • listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14,
    45-082 Opole.

Dla zachowania terminu wniesienia uwag liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:17-06-2024
Data ważności:24-06-2024
Osoba odpowiedzialna:Agnieszka Kamińska - Dyrektor Departamentu Kultury i Dziedzictwa Regionalnego

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 14.06.2024
Wytworzono przez: Fundacja Promocji Muzyki Dawnej „Passacaglia”
Opublikowano: 17.06.2024, 11:25
Opublikowano przez: Bartosz Swoboda
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 13

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry