XXXVI sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 19 grudnia 2017r.

Stan: 5 grudnia 2017 r.

PORZĄDEK OBRAD
XXXVI SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 19 grudnia 2017 r.

Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00

  1. Otwarcie obrad.
  2. Porządek obrad.
  3. Powołanie sekretarza obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z XXXIV sesji Sejmiku Województwa Opolskiego
  5. Informacja Przewodniczącego Sejmiku z prac między sesjami.
  6. Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
  7. Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
  8. Interpelacje i zapytania.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu Honorowy Obywatel Województwa Opolskiego.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2018-2022 oraz podjęcie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2018 rok.
    1) omówienie przez Marszałka Województwa projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2018-2022 oraz projektu uchwały w sprawie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2018 rok;
    2) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej: o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2018-2022 oraz opinii o projekcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2018 rok;
    3) przedstawienie zbiorczej opinii o projekcie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2018 rok z uwzględnieniem opinii i wniosków poszczególnych komisji oraz wniosków radnych, które nie zostały ujęte w projekcie uchwały budżetowej;
    4) przedstawienie autopoprawki do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2018-2022 i projektu uchwały w sprawie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2018 rok oraz stanowiska Zarządu Województwa do nieuwzględnionych propozycji zmian budżetu złożonych przez Komisję Finansów i Mienia Województwa;
    5) przedstawienie wniosków komisji i radnych, które nie zostały pozytywnie zaopiniowane przez Komisję Finansów i Mienia Województwa w zbiorczej opinii o projekcie uchwały budżetowej na 2018 rok;
    6) dyskusja;
    a) opinie wszystkich komisji,
    b) stanowiska klubów radnych,
    c) pytania.
    7) głosowanie wniosków komisji i radnych, które nie zostały pozytywnie zaopiniowane przez Komisję Finansów i Mienia Województwa w zbiorczej opinii o projekcie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2018 rok oraz wniosków Komisji Finansów i Mienia Województwa, które nie zostały uwzględnione przez Zarząd w przedstawionej autopoprawce do projektu uchwały budżetowej;
    8) głosowanie projektów uchwał:
    a) w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata  2018-2022,
    b) w sprawie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2018 rok.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2017 – 2022.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2017 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/270/2016 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 20 grudnia 2016r. w sprawie konsultacji wojewódzkich dotyczących Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Opolskiego
  14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały nr XIII/138/2016 z dnia 26 stycznia 2016 r. w sprawie przyjęcia Wojewódzkiej Strategii w Zakresie Polityki Społecznej na lata 2016 – 2025.
  15. Sprawozdanie Zarządu Województwa z realizacji uchwał Sejmiku Województwa Opolskiego podjętych w III kwartale 2017 r.
  16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  17. Wolne wnioski.
  18. Komunikaty.
  19. Uroczyste nadanie tytułu Honorowy Obywatel Województwa Opolskiego Pawłowi Kozerskiemu.
  20. Zamknięcie obrad.

Biuro Sejmiku: tel. (0-77 5416550)

Metryczka

Wytworzono: 05.12.2017
Wytworzono przez: Dyrektor biura Sejmiku - Damian Cedro
Opublikowano: 07.12.2017, 10:42
Opublikowano przez: Radosław Nowosielecki
Zmodyfikowano: 11.12.2017, 09:13
Zmodyfikowano przez: Radosław Nowosielecki
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 263

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry