XXXIX sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 22 lutego 2022r.

Stan: 8 lutego 2022 r.

PORZĄDEK OBRAD
XXXIX SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 22 lutego 2022 r.

Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00 (videokonferencja ZOOM)

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Powołanie sekretarza obrad.
  5. Przyjęcie protokołu XXXVIII sesji Sejmiku Województwa Opolskiego.
  6. Informacja Przewodniczącego Sejmiku Województwa Opolskiego z prac między sesjami.
  7. Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
  8. Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
  9. Interpelacje i zapytania.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Apelu Sejmiku Województwa Opolskiego w sprawie dyskryminacji Mniejszości Niemieckiej”.
  11. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
  12. Podjęcie uchwał w sprawie:
    a) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2022-2030,
    b) zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2022 rok.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Kędzierzyńsko-Kozielskiemu w formie dotacji celowej.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie wyboru kandydatów na członków Rady Muzeum przy Centralnym Muzeum Jeńców Wojennych w Łambinowicach-Opolu.
  15. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej podjęcia przez Sejmik Województwa Opolskiego uchwały w sprawie przyjęcia „Karty Praw Rodziny”.
  16. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  17. Wolne wnioski.
  18. Komunikaty.
  19. Zamknięcie obrad.

Metryczka

Wytworzono: 08.02.2022
Wytworzono przez: Dyrektor Biura Sejmiku - Damian Cedro
Opublikowano: 11.02.2022, 08:53
Opublikowano przez: Radosław Nowosielecki
Zmodyfikowano: 07.05.2024, 14:35
Zmodyfikowano przez: Radosław Nowosielecki
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 150

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry