IX sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 29 października 2024 r.

PORZĄDEK OBRAD
IX SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 29 października 2024 r.
(stan na 22.10.2024r.)

Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00

    1. Otwarcie obrad.
    2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
    3. Porządek obrad.
    4. Powołanie sekretarza obrad.
    5. Przyjęcie protokołu z VII i VIII sesji Sejmiku.
    6. Informacja Przewodniczącego Sejmiku z prac między sesjami.
    7. Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
    8. Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami
    9. Interpelacje i zapytania.
    10. Sprawozdanie z działalności Okręgowego Inspektoratu Pracy w Opolu w roku 2023.
    11. Raport : „Roczna ocena jakości powietrza w województwie opolskim w 2023 roku”.
    12. Informacja o działalności Wojewódzkiej Inspekcji Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Opolu w 2023 roku.
    13. Informacja : „Stan realizacji zadań oświatowych samorządu województwa opolskiego w roku szkolnym 2023/2024”.
    14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu współpracy Samorządu Województwa Opolskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2025 rok.
    15. Podjęcie uchwał w sprawie:
      1. zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2024-2030.
      2. zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2024 rok.
    16. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Prudnickiego na zadania własne – usuwanie skutków powodzi w zakresie zakupu materiałów niezbędnych do naprawy powiatowej infrastruktury drogowej oraz oczyszczania poboczy i odmulania przydrożnych rowów położonych w pasach dróg powiatowych.
    17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Gminy Brzeg na zadania własne – usuwanie skutków powodzi w zakresie remontów zalanych dróg gminnych.
    18. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Gminy Walce na zadania własne – usuwanie skutków powodzi w zakresie zakupu sprzętu i materiałów niezbędnych do naprawy po powodzi infrastruktury gminnej oraz oczyszczania przydrożnych rowów położonych w pasach dróg gminnych.
    19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia zasad gospodarowania mieniem Województwa Opolskiego.
    20. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LXIII/648/2024 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 19 marca 2024 roku w sprawie określenia zadań z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych i wysokości środków PFRON przeznaczonych na te zadania, przypadających według algorytmu w 2024 roku dla Województwa Opolskiego.
    21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LIII/541/2023 Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 25 kwietnia 2023 roku w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w 2023 roku umowy o dofinansowanie robót budowlanych w obiektach służących rehabilitacji, w związku z potrzebami osób niepełnosprawnych pomiędzy Województwem Opolskim a Powiatem Głubczyckim – Domem Pomocy Społecznej w Klisinie, na okres dłuższy niż 1 rok budżetowy.
    22. Podjęcie uchwały w sprawie wskazania dodatkowego miasta, w którym może być przeprowadzony egzamin państwowy w zakresie prawa jazdy kat. AM, A1, A2, A, B1, B.
    23. Podjęcie uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w Statucie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu.
    24. Informacje nt.:
      1. Oświadczeń majątkowych radnych Województwa Opolskiego złożonych Przewodniczącemu Sejmiku Województwa Opolskiego w 2024 r.,
      2. Oświadczeń majątkowych osób zobowiązanych do ich złożenia Marszałkowi Województwa Opolskiego.
    25. Sprawozdanie z realizacji uchwał Sejmiku Województwa Opolskiego podjętych w II kwartale 2024 roku.
    26. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
    27. Wolne wnioski.
    28. Komunikaty.
    29. Zamknięcie obrad.

Metryczka

Wytworzono: 15.10.2024
Wytworzono przez: Dyrektor Biura Sejmiku - Damian Cedro
Opublikowano: 15.10.2024, 11:40
Opublikowano przez: Radosław Nowosielecki
Zmodyfikowano: 28.10.2024, 11:21
Zmodyfikowano przez: Radosław Nowosielecki
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 184

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry