PORZĄDEK OBRAD
I SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 21 listopada 2018 r.
Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00
- Otwarcie sesji
- Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze
- Złożenie ślubowania przez nowo wybranych radnych.
- Stwierdzenie kworum.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej.
- Wybór Przewodniczącego Sejmiku. (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Sejmiku Opolskiego w kadencji 2018 – 2023.)
- Wybór Zastępców Przewodniczącego Sejmiku. (Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wiceprzewodniczących Sejmiku Woj. Opolskiego w kadencji 2018 – 2023)
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Marszałka Województwa Opolskiego w kadencji 2018 – 2023.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Wicemarszałków i Członków Zarządu Województwa Opolskiego w kadencji 2018 – 2023.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru członków Komisji Stałych Sejmiku Województwa Opolskiego.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru Przewodniczących i Wiceprzewodniczących Komisji Stałych Sejmiku Województwa Opolskiego.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wynagrodzenia Marszałka Województwa
- Zakończenie obrad I sesji Sejmiku.
Metryczka
Wytworzono: | 21.11.2018 |
---|---|
Wytworzono przez: | Dyrektor Biura Sejmiku - Damian Cedro |
Opublikowano: | 05.12.2018, 09:56 |
Opublikowano przez: | Radosław Nowosielecki |
Zmodyfikowano: | 07.05.2024, 14:25 |
Zmodyfikowano przez: | Radosław Nowosielecki |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 151 |
Rejestr zmian
-
I sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 21 listopada 2018 r.
- Uaktualniono:
- 07.05.2024, 14:25
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
I sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 21 listopada 2018 r.
- Uaktualniono:
- 07.05.2024, 14:19
- Uaktualniono przez:
- Krzysztof Szwarcbach
-
I sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 21 listopada 2018 r.
- Uaktualniono:
- 07.05.2024, 14:17
- Uaktualniono przez:
- Radosław Nowosielecki
-
I sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 21 listopada 2018 r.
- Utworzono:
- 05.12.2018, 09:56
- Utworzono przez:
- Radosław Nowosielecki
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.