Wersja historyczna publikacji, ważna od: 05.11.2024 11:23:21 do: nadal, opublikowana przez: Amelia Gąsiorowska

Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. Paczki świąteczne dla osób w wieku emerytalnym.

W dniu 24 października 2024 r. została złożona przez Fundację Donateo oferta na realizację zadania publicznego pn. Paczki świąteczne dla osób w wieku emerytalnym. Złożoną ofertę zamieszcza się: 1) w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, 2) na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, 3) na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, pod adresem www.opolskie.pl. Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2024 r., poz. 1491) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty. Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia, tj. do dnia 12 listopada 2024 r., w jednej z wybranych form: 1) mailowo na adres: ddo@opolskie.pl, 2) osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w: a) punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Ostrówek 5-7, w Opolu, b) Departamencie Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu, 3) listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, ul. Ostrówek 5-7, 45-082 Opole. Dla zachowania terminu wniesienia uwag, liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:05-11-2024
Data ważności:12-11-2024
Osoba odpowiedzialna:Barbara Kamińska Dyrektor Departament Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

Załączniki

Metryczka

Dokument wytworzył:Fundację Donateo
Data wytworzenia:05.11.2024
Godzina wytworzenia:11:20
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry