Wersja historyczna publikacji, ważna od: 04.01.2021 09:02:39 do: 04.01.2021 11:54:49, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

Listopad 2020 r.

Pełnomocnik Zarządu Województwa Opolskiego ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień liczba spraw, które wpłynęły – 0 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 16 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Rzecznik Funduszy Europejskich liczba spraw, które wpłynęły – 1 liczba załatwionych spraw – 0 liczba spraw w trakcie realizacji – 1 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 632 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 21 Referat Wdrażania EFRR– 208 Referat Zarządzania Finansowego – 72 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 60 Referat Monitorowania – 10 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS – 173 Zespół ds. Interregu– 1 Referat Oceny Projektów EFRR - 8 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 8 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 33 Referat Pomocy Technicznej -28 liczba załatwionych spraw – 485 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 16 Referat Wdrażania EFRR– 104 Referat Zarządzania Finansowego – 70 Referat Promocji RPO – 1 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 61 Referat Monitorowania – 10 Zespół Instytucji Certyfikującej – 9 Referat Wdrażania EFS – 132 Zespół ds. Interregu– 7 Referat Oceny Projektów EFRR - 10 Referat Oceny Projektów EFS - 8 Zespół ds. procedur naboru projektów - 6 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 25 Referat Pomocy Technicznej -26 liczba spraw w trakcie realizacji – 453 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 16 Referat Wdrażania EFRR– 136 Referat Zarządzania Finansowego – 5 Referat Promocji RPO – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 28 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 64 Zespół ds. Interregu– 13 Referat Oceny Projektów EFRR - 112 Referat Oceny Projektów EFS - 20 Zespół ds. procedur naboru projektów - 8 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 27 Referat Pomocy Technicznej -22 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 12 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Promocji RPO – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Wdrażania EFS – 0 Zespół ds. Interregu– 2 Referat Oceny Projektów EFRR - 0 Referat Oceny Projektów EFS - 0 Zespół ds. procedur naboru projektów - 0 Referat Kontroli, Odwołań i Nadzoru IF - 0 Referat Pomocy Technicznej -10 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 137 liczba załatwionych spraw – 135 liczba spraw w trakcie realizacji – 201 liczba spraw przekazanych według właściwości – 8 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 205 liczba załatwionych spraw – 103 liczba spraw w trakcie realizacji – 213 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 2 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 223 liczba załatwionych spraw – 77 liczba spraw w trakcie realizacji– 146 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 22 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 76 liczba załatwionych spraw – 85 liczba spraw w trakcie realizacji – 138 liczba spraw przekazanych według właściwości – 13 liczba spraw wszczętych z urzędu – 6 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 205 liczba załatwionych spraw – 88 liczba spraw w trakcie realizacji – 212 liczba spraw przekazanych według właściwości – 8 liczba spraw wszczętych z urzędu – 27 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 160 liczba załatwionych spraw – 191 liczba spraw w trakcie realizacji – 91 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 15 Departament Ochrony  Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 1171 liczba załatwionych spraw – 1133 liczba spraw w trakcie realizacji – 2144 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 264 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 265 liczba załatwionych spraw – 170 liczba spraw w trakcie realizacji – 759 liczba spraw przekazanych według właściwości – 14 liczba spraw wszczętych z urzędu – 6 Departament Infrastruktury i Gospodarki  liczba spraw, które wpłynęły – 260 liczba załatwionych spraw – 182 liczba spraw w trakcie realizacji – 148 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:28.12.2020
Godzina wytworzenia:12:38
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry