Departament Infrastruktury i Gospodarki liczba spraw, które wpłynęły – 143 liczba załatwionych spraw – 43 liczba spraw w trakcie realizacji – 66 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1 Departament Ochrony Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 3044 liczba załatwionych spraw – 2386 liczba spraw w trakcie realizacji – 945 liczba spraw przekazanych według właściwości – 2 liczba spraw wszczętych z urzędu – 1885 Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 163 liczba załatwionych spraw – 130 liczba spraw w trakcie realizacji – 90 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 22 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 170 liczba załatwionych spraw – 70 liczba spraw w trakcie realizacji –290 liczba spraw przekazanych według właściwości – 3 liczba spraw wszczętych z urzędu – 7 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 901 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 21 Referat Przyjmowania EFRR – 17 Referat Wdrażania EFRR– 342 Referat Zarządzania Finansowego – 67 Referat Kontroli – 7 Referat ds. Odwołań – 4 Referat Komunikacji Funduszy Europejskich – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 79 Referat Pomocy Technicznej – 64 Referat Monitorowania – 33 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Przyjmowania EFS – 12 Referat Wdrażania EFS - 247 liczba załatwionych spraw – 647 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 17 Referat Przyjmowania EFRR – 14 Referat Wdrażania EFRR– 171 Referat Zarządzania Finansowego – 65 Referat Kontroli – 5 Referat ds. Odwołań – 6 Referat Komunikacji Funduszy Europejskich – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 55 Referat Pomocy Technicznej – 54 Referat Monitorowania – 32 Zespół Instytucji Certyfikującej – 8 Referat Przyjmowania EFS – 14 Referat Wdrażania EFS - 204 liczba spraw w trakcie realizacji – 321 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 5 Referat Przyjmowania EFRR – 26 Referat Wdrażania EFRR– 143 Referat Zarządzania Finansowego – 5 Referat Kontroli – 2 Referat ds. Odwołań – 3 Referat Komunikacji Funduszy Europejskich – 5 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 24 Referat Pomocy Technicznej – 10 Referat Monitorowania – 1 Zespół Instytucji Certyfikującej – 2 Referat Przyjmowania EFS – 19 Referat Wdrażania EFS - 76 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 18 w tym: Referat Zarządzania i Programowania – 0 Referat Przyjmowania EFRR – 0 Referat Wdrażania EFRR– 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Kontroli – 0 Referat ds. Odwołań – 0 Referat Komunikacji Funduszy Europejskich– 3 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Pomocy Technicznej – 15 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Przyjmowania EFS– 0 Referat Wdrażania EFS - 0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 192 liczba załatwionych spraw – 100 liczba spraw w trakcie realizacji – 92 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 152 liczba załatwionych spraw – 119 liczba spraw w trakcie realizacji – 201 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 80 liczba załatwionych spraw – 57 liczba spraw w trakcie realizacji – 56 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 18 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 274 liczba załatwionych spraw – 47 liczba spraw w trakcie realizacji – 227 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 32 Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 599 liczba załatwionych spraw – 640 liczba spraw w trakcie realizacji – 109 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 28 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.
Metryczka
Dokument wytworzył: | Joanna Wilczyńska |
---|---|
Data wytworzenia: | 20.12.2018 |
Godzina wytworzenia: | 11:21 |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |