Wersja historyczna publikacji, ważna od: 30.11.2017 13:20:52 do: 01.12.2017 09:14:51, opublikowana przez: Joanna Wilczyńska

październik 2017 r.

  Departament Rolnictwa i Rozwoju Wsi liczba spraw, które wpłynęły – 173 liczba załatwionych spraw – 201 liczba spraw w trakcie realizacji – 126 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 5 Departament Ochrony Środowiska liczba spraw, które wpłynęły – 630 liczba załatwionych spraw – 745 liczba spraw w trakcie realizacji – 866 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 215 Departament Edukacji i Rynku Pracy liczba spraw, które wpłynęły – 113 liczba załatwionych spraw – 360 liczba spraw w trakcie realizacji – 1061 liczba spraw przekazanych według właściwości – 4 liczba spraw wszczętych z urzędu – 14 Departament Koordynacji Programów Operacyjnych liczba spraw, które wpłynęły – 671 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 39 Referat Przyjmowania EFRR – 11 Referat Wdrażania – 335 Referat Zarządzania Finansowego – 75 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych - 24 Referat ds. Odwołań - 8 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych – 4 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 49 Referat Pomocy Technicznej – 56 Referat Monitorowania – 45 Zespół Instytucji Certyfikującej – 11 Referat Przyjmowania EFS – 14 liczba załatwionych spraw – 612 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 35 Referat Przyjmowania EFRR- 27 Referat Wdrażania – 242 Referat Zarządzania Finansowego – 72 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych - 24 Referat ds. Odwołań – 5 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych - 5 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 57 Referat Pomocy Technicznej – 50 Referat Monitorowania – 45 Zespół Instytucji Certyfikującej – 13 Referat Przyjmowania EFS- 37 liczba spraw w trakcie realizacji – 262 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 9 Referat Przyjmowania EFRR – 65 Referat Wdrażania – 114 Referat Zarządzania Finansowego - 6 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych -0 Referat ds. Odwołań – 13 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych – 2 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 8 Referat Pomoc Technicznej – 6 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 2 Referat Przyjmowania EFS – 37 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 66 w tym: Referat Zarządzania Funduszami Strukturalnymi – 0 Referat Przyjmowania EFRR – 0 Referat Przyjmowania – 0 Referat Wdrażania – 0 Referat Zarządzania Finansowego – 0 Referat Kontroli Funduszy Strukturalnych - 0 Referat ds. Odwołań – 0 Referat Informacji i Promocji Funduszy Strukturalnych – 0 Referat Głównego Punktu Informacyjnego o Funduszach Europejskich – 0 Referat Pomocy Technicznej – 66 Referat Monitorowania – 0 Zespół Instytucji Certyfikującej – 0 Referat Przyjmowania EFS – 0 Biuro Skarbu Województwa liczba spraw, które wpłynęły – 176 liczba załatwionych spraw – 98 liczba spraw w trakcie realizacji – 901 liczba spraw przekazanych według właściwości – 20 Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich liczba spraw, które wpłynęły – 127 liczba załatwionych spraw – 123 liczba spraw w trakcie realizacji – 298 liczba spraw przekazanych według właściwości – 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 0   Departament Polityki Regionalnej i Przestrzennej liczba spraw, które wpłynęły – 448 liczba załatwionych spraw – 423 liczba spraw w trakcie realizacji - 137 liczba spraw przekazanych według właściwości – 0 liczba spraw wszczętych z urzędu – 50 Departament Zdrowia i Polityki Społecznej liczba spraw, które wpłynęły – 115 liczba załatwionych spraw – 85 liczba spraw w trakcie realizacji – 51 liczba spraw przekazanych według właściwości - 1 liczba spraw wszczętych z urzędu – 6 Departament Kultury, Sportu i Turystyki liczba spraw, które wpłynęły – 339 liczba załatwionych spraw – 48 liczba spraw w trakcie realizacji – 256 liczba spraw przekazanych według właściwości - 339 liczba spraw wszczętych z urzędu – 35 Sporządzono w oparciu o dane z departamentów i biur Urzędu.

Metryczka

Dokument wytworzył:Joanna Wilczyńska
Data wytworzenia:30.11.2017
Godzina wytworzenia:10:16
Podmiot udostępniający:Województwo Opolskie
Przewiń do góry