Stan: 9 lutego 2016 r.
PORZĄDEK OBRAD
XIV SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 23 lutego 2016 r.
Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00
- Otwarcie obrad.
- Złożenie ślubowania.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Powołanie sekretarza obrad.
- Przyjęcie protokołu z XIII sesji Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 26 stycznia 2016r.
- Informacja Przewodniczącego Sejmiku Województwa Opolskiego z prac między sesjami.
- Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
- Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
- Interpelacje i zapytania.
- Gospodarka Wodna w kontekście zapobiegania skutkom zmian klimatycznych w województwie opolskim.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2016-2022.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2016 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie wyboru radnego na członka komisji Sejmiku Województwa Opolskiego.
- Informacja na temat stanu wdrażania Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 przez Samorząd Województwa Opolskiego.
- Informacja na temat stanu wdrażania Programu Operacyjnego RYBY 2007-2013 przez Samorząd Województwa Opolskiego.
- Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Województwo Opolskie, w roku 2015.
- Sprawozdanie Zarządu Województwa z realizacji uchwał Sejmiku Województwa Opolskiego podjętych w IV kwartale 2015 roku.
- Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski.
- Komunikaty.
- Zamknięcie obrad.
Data: 2016-02-23
Kadencja: V, 2014/2018
Metryczka
Wytworzono: | 12.02.2016 |
---|---|
Wytworzono przez: | Radosław Nowosielecki |
Opublikowano: | 21.09.2016, 11:50 |
Opublikowano przez: | Radosław Nowosielecki |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 91 |
Rejestr zmian
-
XIV Sesja Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 23 lutego 2016 r.
- Utworzono:
- 21.09.2016, 11:50
- Utworzono przez:
- Radosław Nowosielecki
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.