XLV sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 30 sierpnia 2022r.

Stan: 23 sierpnia 2022 r.

PORZĄDEK OBRAD
XLV SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 30 sierpnia 2022 r.

Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Przyjęcie porządku obrad.
  4. Powołanie sekretarza obrad.
  5. Przyjęcie protokołu XLIV sesji Sejmiku Województwa Opolskiego.
  6. Informacja Przewodniczącego Sejmiku Województwa Opolskiego z prac między sesjami.
  7. Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
  8. Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
  9. Interpelacje i zapytania.
  10. Informacja Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii o stanie bezpieczeństwa weterynaryjnego w województwie opolskim w 2021 roku.
  11. Informacja o działalności Wojewódzkiej Inspekcji Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w 2021 roku.
  12. Informacja Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego nt. stanu sanitarno-higienicznego województwa opolskiego w 2021 roku.
  13. Sprawozdanie z realizacji Kontraktu Terytorialnego dla Województwa Opolskiego w 2021
  14. Podjęcie uchwał w sprawie:
    a) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2022-2030,
    b) zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2022 rok.
  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia przebiegu dróg wojewódzkich.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości zabudowanej położonej w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Piastowskiej 20.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Pakosławice w formie dotacji celowej.
  18. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  19. Wolne wnioski.
  20. Komunikaty.
  21. Zamknięcie obrad.

Metryczka

Wytworzono: 16.08.2022
Wytworzono przez: Dyrektor Biura Sejmiku - Damian Cedro
Opublikowano: 18.08.2022, 07:51
Opublikowano przez: Radosław Nowosielecki
Zmodyfikowano: 07.05.2024, 14:36
Zmodyfikowano przez: Radosław Nowosielecki
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 407

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry