Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. „Zakup sprzętu i wyposażenia dla strażaków część 2”

W dniu 14 kwietnia 2024 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Suchej oferta na realizację zadania publicznego pn. „Zakup sprzętu i wyposażenia dla strażaków część 2”

Złożoną ofertę zamieszcza się:

  • w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
  • na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
    adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole;
  • na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego pod adresem: opolskie.pl.

Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.

Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia,
tj. do dnia 23 kwietnia 2024 r., w jednej z wybranych form:

  • mailowo na adres: bdo@opolskie.pl;
  • osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
    1. punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Piastowska 14, w Opolu;
    2. Biurze Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu;
  • listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.

Dla zachowania terminu wniesienia uwag liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.

Data ogłoszenia:16-04-2024
Data ważności:23-04-2024
Osoba odpowiedzialna:Aleksandra Zwarycz - Zastępca Dyrektora Biura Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 16.04.2024
Wytworzono przez: Ochotnicza Straż Pożarna w Suchej
Opublikowano: 16.04.2024, 08:41
Opublikowano przez: Agnieszka Janus
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 15

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry