W dniu 13 lutego 2024 r. została złożona przez Ochotniczą Straż Pożarną w Bąkowicach oferta na realizację zadania publicznego pn. „Remont pomieszczenia OSP Bąkowice”
Złożoną ofertę zamieszcza się:
- w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego;
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego,
adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole; - na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego pod adresem: opolskie.pl.
Zgodnie z art. 19a ust. 4 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz. U. z 2023 r. poz. 571) każdy, w terminie 7 dni od dnia publikacji oferty, może zgłosić uwagi dotyczące oferty.
Uwagi należy zgłaszać pisemnie w terminie 7 dni od dnia publikacji tego ogłoszenia,
tj. do dnia 23 lutego 2024 r., w jednej z wybranych form:
- mailowo na adres: bdo@opolskie.pl;
- osobiście w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w:
- punkcie kancelaryjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego w Opolu, ul. Piastowska 14, w Opolu;
- Biurze Dialogu i Partnerstwa Obywatelskiego, ul. Piastowska 17, pok. 209 w Opolu;
- listownie na adres Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
Dla zachowania terminu wniesienia uwag liczy się data ich wpływu do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego.
Data ogłoszenia: | 16-02-2024 |
---|---|
Data ważności: | 23-02-2024 |
Osoba odpowiedzialna: | Barbara Kamińska |
Załączniki
Metryczka
Wytworzono: | 13.02.2024 |
---|---|
Wytworzono przez: | OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W BĄKOWICACH |
Opublikowano: | 16.02.2024, 07:25 |
Opublikowano przez: | Monika Jodko |
Podmiot udostępniający: | Województwo Opolskie |
Liczba odwiedzin: | 25 |
Rejestr zmian
-
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej w trybie pozakonkursowym na realizację zadania publicznego pn. „Remont pomieszczenia OSP Bąkowice”
- Utworzono:
- 16.02.2024, 07:25
- Utworzono przez:
- Monika Jodko
W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.