ZAPYTANIE OFERTOWE – „Zaprojektowanie i wykonanie tablic informacyjnych naściennych, banerów rolowanych (roll-up) i ścianki reklamowej” w ramach realizacji projektu LIFE pn.: „Wdrożenie systemuzarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego”LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B7, D1)

1. NAZWA PROJEKTU LUB PROGRAMU

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu LIFE pn. „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_Opolskie_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu LIFE i współfinansowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie prowadzone będzie w trybie: zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100).

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019, z 2020 r. poz. 288, 875, 1492, 1517, 2275, 2320, z 2021 r. poz. 464).

Rodzaj zamówienia: dostawa.

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest:
Zaprojektowanie tablic informacyjnych naściennych, banerów rolowanych (roll-up) i ścianki reklamowej w ramach realizacji projektu LIFE pn.: „Wdrożenie systemu zarządzania jakością powietrza w samorządach województwa opolskiego” LIFE_AQP_OPOLSKIE_2019.PL – LIFE19 GIE/PL/000398 (B7, D1).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe.

4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie do 21 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.

Wykonawca zobowiązuje się do bieżącej współpracy i stałego kontaktu z Zamawiającym.

5. WARUNKI UDZIAŁU

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej:

posiadania wiedzy i doświadczenia.

Szczegóły dotyczące warunku udziału i oceny spełnienia warunków znajdują się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe 

6.  TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy składać do 8 czerwca 2021 r., wyłącznie w formie elektronicznej, na adres e-mail: dos@opolskie.pl.

O zachowaniu terminu dostarczenia oferty decyduje data wpływu e-mail na skrzynkę Zamawiającego.

Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Zleceniodawca poprawi w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe oraz inne omyłki niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Cena musi uwzględniać koszt dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.

7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna:

  • posiadać datę sporządzenia i podpis upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy;
  • zawierać nazwę, adres, numer NIP, numer telefonu, adres poczty elektronicznej Wykonawcy;
  • zawierać cenę netto i brutto oraz stawkę VAT w złotych polskich;
  • zostać sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
  • zawierać uzupełnione i podpisane załączniki: Załącznik nr 2. Spełnienie warunku udziału, Załącznik nr 3. Wykaz wykonanych dostaw;
  • zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

8. KRYTERIUM WYBORU OFERT

Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie wyniku osiągniętej liczby punktów w oparciu o kryteria i ustaloną punktację. Szczegóły znajdują się w dokumencie pn.: Zapytanie ofertowe

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza i uzyskała łącznie ze wszystkich kryteriów oceny ofert największą liczbę punktów. Ocena punktowa zostanie przyznana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Po dokonaniu wyboru Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia.

9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO

W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że na stronie:

https://bip.opolskie.pl/2018/06/ochrona-danych-osobowych/

zamieszczona  jest klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych.  Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej.

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

W wyznaczonym terminie składania ofert wpłynęło 11 ofert:

1) REKUS Iwona Świderska – Warszawa
termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 10.41 (drogą elektroniczną)
2) Exact Jolanta Trącewicz – Łomianki
termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 14.55 (drogą elektroniczną)
3) PRINTMEDIA24 XERODRUK Sp. z o.o. Sp.k – Warszawa
termin złożenia oferty: 07.06.2021 r. godz. 13.38 (drogą elektroniczną)
4) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko – Warszawa
termin złożenia oferty: 09.06.2021 r. godz. 00.01 (drogą elektroniczną)
5) 3R Agencja Reklamowo- Marketingowa Sylwiusz Gruś – Brzeg
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 08.45 (drogą elektroniczną)
6) Drukarnia Wilekoformatowa CITYDRUK Sp. z o.o. – Wałbrzych
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 11.54 (drogą elektroniczną)
7) Extend Vision Sp. z o.o. – Kraków
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 15.16 (drogą elektroniczną)
8) Omega Sp. z o.o. – Katowice
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 15.30 (drogą elektroniczną)
9) Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe ALVA1 Dariusz Ostrowski – Ruda Śląska
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 20.07 (drogą elektroniczną)
10) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko – Warszawa
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 23.59 (drogą elektroniczną)
11) P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama – Wieluń
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 13.59 (drogą elektroniczną)

Dziewięć ze złożonych jedenastu ofert spełniało warunki określone w ogłoszeniu.

Oferty odrzucone:
1) dB Unlimited Ludmiła Śnieżko – Warszawa
termin złożenia oferty: 09.06.2021 r. godz. 00.01 (drogą elektroniczną)
OFERTA ZŁOŻONA PO TERMINIE
2) 3R Agencja Reklamowo- Marketingowa Sylwiusz Gruś – Brzeg
termin złożenia oferty: 08.06.2021 r. godz. 08.45 (drogą elektroniczną)
WYKONAWCA NIE SPEŁNIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, NIE DOSTARCZONO
WYMAGENEGO OŚWIADCZENIA stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

Wybrana oferta:
P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama
98-300 Wieluń, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13
telefon: +48 799 399 484
e-mail: kontakt@wielkareklama.eu

Uzasadnienie:
Oferta uzyskała największą ilość punktów wg ustalonego kryterium wyboru ofert, a tym samym firma P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama została wybrana na Wykonawcę dostawy.

INFORMACJA O PODPISANIU UMOWY Z WYKONAWCĄ

Uprzejmie informuję, iż w wyniku przeprowadzonego postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł została zawarta umowa z Wykonawcą:

P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama
98-300 Wieluń, ul. Księdza Jerzego Popiełuszki 13

Termin podpisania umowy:

Umowa nr DOŚ-VI.042.3.2021 podpisana w dniu 30.07.2021 r. w Opolu.

Koszt realizacji zadania: 11649,33 zł brutto, 9471,00 netto.

Data ważności:08.06.2021
Osoba odpowiedzialna:Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Typ:Zakupy Program LIFE

Załączniki

Metryczka

Wytworzono: 01.06.2021
Wytworzono przez: Manfred Grabelus - Dyrektor Departamentu Ochrony Środowiska
Opublikowano: 01.06.2021, 12:23
Opublikowano przez: Katarzyna Jasińska
Zmodyfikowano: 29.11.2021, 12:28
Zmodyfikowano przez: Katarzyna Oszańca
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 237

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry