XXV sesja Sejmiku Województwa Opolskiego w dniu 22 grudnia 2020r.

Stan: 15 grudnia 2020 r.

PORZĄDEK OBRAD
XXV SESJI SEJMIKU WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
w dniu 22 grudnia 2020 r.

Rozpoczęcie obrad – godz. 10:00

  1. Otwarcie obrad.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Porządek obrad.
  4. Powołanie sekretarza obrad.
  5. Przyjęcie protokołu z XXIV sesji Sejmiku Województwa Opolskiego
  6. Informacja Przewodniczącego Sejmiku z prac między sesjami.
  7. Sprawozdanie z prac Zarządu Województwa Opolskiego.
  8. Informacja o interpelacjach złożonych między sesjami.
  9. Interpelacje i zapytania.
  10. Informacja pt. Podsumowanie działalności Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu w latach 2015-2020.
  11. Informacja pt. Podsumowanie działalności Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu w latach 2015-2020.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2021-2030 oraz podjęcie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2021 rok.
    a) omówienie przez Marszałka Województwa projektu uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2021-2030 oraz projektu uchwały w sprawie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2021 rok;
    b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej: o projekcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2021-2030 oraz opinii o projekcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2021 rok;
    c) przedstawienie zbiorczej opinii o projekcie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2020 rok z uwzględnieniem opinii i wniosków poszczególnych komisji oraz wniosków radnych, które nie zostały ujęte w projekcie uchwały budżetowej;
    d) przedstawienie wniosków komisji i radnych, które nie zostały pozytywnie zaopiniowane przez Komisję Finansów i Mienia Województwa w zbiorczej opinii o projekcie uchwały budżetowej na 2021 rok;
    e) dyskusja;
    1) opinie wszystkich komisji,
    2) stanowiska klubów radnych,
    3) pytania.
    f) głosowanie wniosków komisji i radnych, które nie zostały pozytywnie zaopiniowane przez Komisję Finansów i Mienia Województwa w zbiorczej opinii o projekcie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2021 rok oraz wniosków Komisji Finansów i Mienia Województwa, które nie zostały uwzględnione przez Zarząd w przedstawionej autopoprawce do projektu uchwały budżetowej;
    g) głosowanie projektów uchwał:
    1) w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata  2021-2030,
    2) w sprawie uchwały budżetowej Województwa Opolskiego na 2021 rok.
  13. Podjęcie uchwał w sprawie:
    a) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Województwa Opolskiego na lata 2020-2030,
    b) zmiany budżetu Województwa Opolskiego na 2020 rok.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad udzielania ulg dotyczących należności pieniężnych z tytułu oddania nieruchomości w najem, dzierżawę lub użytkowanie, przypadających za okres stanu zagrożenia epidemiologicznego albo stanu epidemii, jednak nie dłużej niż za okres od dnia wejścia w życie uchwały do dnia 31 grudnia 2021 r., Województwu Opolskiemu lub jego jednostkom organizacyjnym.
  15. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie nadania statutu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Emanuela Smołki w Opolu.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działanie OCRG.
  17. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na Marszałka Województwa Opolskiego.
  18. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Sejmiku Województwa Opolskiego na 2021 rok.
  19. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2021 r.
  20. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania.
  21. Wolne wnioski.
  22. Komunikaty.
  23. Zamknięcie obrad.

 

Metryczka

Wytworzono: 08.12.2020
Wytworzono przez: Dyrektor Biura Sejmiku - Damian Cedro
Opublikowano: 09.12.2020, 08:14
Opublikowano przez: Radosław Nowosielecki
Zmodyfikowano: 07.05.2024, 14:30
Zmodyfikowano przez: Radosław Nowosielecki
Podmiot udostępniający: Województwo Opolskie
Liczba odwiedzin: 606

W przypadku problemów z dostępnością dokumentu na stronie BIP prosimy o zgłoszenie uwag koordynatorowi dostępności Pani Aldonie Stahlberger, email: dostepnosc@opolskie.pl, tel. +48 77 44 45 519.

Przewiń do góry